Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Mikaela - 20 november 2010 18:05

Imorse efter frullen drog vi till borlänge och Aqua Nova badet.
Det var väldigt kul och fanns en massa bus för Nora. Dock kunde det gärna få vara lite varmare i vattnet och inte bara i barnpoolen.
Men kul hade vi, dessutom träffade vi Tarja och hennes ena dotter Matilda som också var där och badade. Så jag smet iväg till bubbelpoolen och pratade lite skit =).

På vägen hem svängde vi in och köpte tak och väggfärg till hallen här nere, nu jäklar ska vi måla, måla och måla! Synd att lillayster har opererat sin hand annars hade hon kunnat komma hit ett par dagar och hjälpt mig och måla.. Mamma har ju fullt upp med puppisarna.
Men Eddan har nu i alla fall målat första omgången i taket, blir en sväng till i morgon. Men jag tror nog jag ska börja måla panelen nu.
Så, ha det bäst, flodhäst!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards