Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Mikaela - 13 november 2011 18:44

Tack för alla fina hälsningar och gratulationer!

Eftersom våra finaste vänner som skulle varit vittnen nu genomgår nått fruktansvärt så fick vi kalla in plan B. Mamma och Micke, som ändå var här för att passa hundar å Nora. Dom fick bli våra vittnen och på så sett fick även Nora och Simon också vara med på vigseln. Kl 16.00 var vi då Herr och Fru Edvinsson.

     

Efter det åkte jag och Eddan ensamma mot Villa i Tällberg, Hotell Långbergs. En super mysigt hotell där vi bokat in oss på Astrid Lindgren sviten. Lyx! Stor dubbel carpe diem säng, som tyvärr var lite för mjuk för vår del. Sen hade vi även ett stort dubbel-bubbel-badkar! Där passade vi på att krypa ner dagen efter innan hemgång.
På kvällen mötte vi upp Tarja och hennes sambo Stefan som var där och firade 1 års förlovning. Tillsammans åt vi en 3 rätters middag med mordgåta, en typ av teater där vi gäster var gästspelare!
Maten var god och det var riktigt roligt och få prova på nått man aldrig varit med på förut!

Jag mådde väldigt bra hela kvällen så det var väldigt tråkigt dagen efter när jag fick väldigt ont i magen.. hade fruktansvärt ont hela vägen hem tills vi fick tag på 2 alvedon som jag tog snabbare än snabbast, efter en halvtimme försvann smärtan och jag har inte känt den sen dess osm tur är. Där emot lämnade den flimmer framför ögonen efter sig. Vad det beror på ska jag imorgon fråga läkaren när jag ska på tillväxtulraljudet.

Nu har även alla valpar flyttat till nya hem, eller ja inte Liten, för hon ska ju bo kvar hos oss.
Lugnet har med andra ord lagt sig =).
Återkommer imorgon efter tillväxtultraljudet!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards