Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Mikaela - 23 november 2011 07:40

Inte för att jag gått och längtat, men i flera dagar har jag trott att det är onsdag.. typ ända sen i måndags. Igår hände nått som inte händer så ofta här kan jag lova. Nora somnade kl 19 på soffan, Eddan bar upp henne i hennes säng och hon sov hela natten. Hur underbart var det inte att gå runt här klockan 20 igårkväll och inte behöva känna att snart är det dags att gå till sängs med Nora!

Men när vi skulle gå upp och lägga oss hade Nora klättrat över till vår säng och låg på min kudde, sötnöten!

Här har nu mammsen varit så snäll och julpysslat massor, så i år är vi redo innan första advent. Och det är super mysigt! Idag åket till och med gardinerna upp! Lika bra och få det gjort, man vet inte när bebisen får för sig att komma. Och så himla skönt att slippa äns tänka på det!

Idag ska jag och mamma åka och handla all mat/fika inför lördag. Sen imorgon kommer troligen lillebror Simon och på fredag kommer lillayster Evi och Freddan. Sen på fredag kväll ska jag ner till stallet och träffa en liten tjej som ska börja hjälpa oss med Pysen några dagar i veckan. Hoppas dom gillar varandra!

Nej nu ska jag koka lite vaktelägg till lillnosen innan hon ska till dagis!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards