Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Mikaela - 4 november 2011 09:19

Plusgraderna håller i som tur är. Förra året vid den här tiden var det minusgrader och vi var bara ett par dagar ifrån snön som kom och stannade. Snälla snälla snö, håll dig borta ett tag till!

Nora är på dagis, valparna sover av sig sitt morgonrus och jag väntar in några valpköpare som ska komma och titta lite närmre på Bruno. Passar på att andas in lugnet. Nora var nämligen inte på sitt bästa humör i morse. Hon är precis som jag verkligen en rutin människa och när hennes rutiner störs rasar hela hennes värld. Mamma kom ju igår kväll så Nora kom i säng ganska så sent, sen blev det automatiskt inte hennes rutiner i morse när mamma är här vilket resulterade till en tom liten mage på Nora som fick gå till dagis. :(
Tur att dom hade fruktstund bara en halvtimme senare.  

Helgen då.. ja, det finns massor man kan göra. Mamma och Micke är ju här, med sig har dom sin nya husvagn som dom skulle pyssla i. Lördag blir nog åt att åka och ragga kisstidningar och åka en sväng till borlänge. Har lite att fixa inför nästa helg =). Sen på söndag kommer ju Fia och hennes sambo på besök. Sen ska det även hinnas med att snygga till valparna lite, dom ska ju till veterinären på måndagmorgon och få vacc, bli besiktade och chippade. Tänk att dom redan är 8 veckor på tisdag!

Nej nu ska jag inta soffläge i sådär 10 minuter, lyx!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards