Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Mikaela - 5 november 2011 20:22

Tänk att jag har faktiskt haft en helt underbar dag, både i kropp å själ.
Vet inte när jag senast hade en sån här dag när jag kände att idag mår jag bra! Underbart!

Vi vaknade vid strax innan 8 imorse och då var det fortfarande tyst hos valparna, hur underbara valpar är inte det?! Dom är snart 8 veckor och sover supergott hela nätterna igenom och har gjort sedan start.
Efter att valparna hade fått varit ute en stund, fått frukost och städat i hagen åt vi lite frulle tillsammans med mamma och Micke. Sen åkte dom ner till sthlm där dom skulle tillbringa dagen. Jag, Nora och Eddan pysslade en massa här hemma och nu börjar det verkligen bli mysigt här! Sen åkte vi till borlänge och Kupolen. Köpte en ny kostym till Eddan, så nu är han redo inför fredag. Sen köpte vi målarfärg till vardagsrummet och färg till Noras sov/lekrum. Passade på att hämta ut mitt babypaket ifrån Babyproffsen. Sen har vi bara varit här hemma och pysslat och fixat. Gissar att det kliar rätt mycket i Eddans fingrar nu, han vill nog börja måla NUUU!!

Nu har vi gjort i ordning ett gäng varma mackor, så nu väntar vi bara in mamma och Micke igen så ska vi ta en kvällsmacka med dom. Hoppas ni alla får en super trevlig kväll och fortsatt helg!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards