Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Mikaela - 10 november 2011 08:41

Om en timme flyttar Björne till sitt nya hem, sen är det bara lilla Liten kvar och Biggan, som fortfarande är till salu. Men det kommer en familj och ska träffa henne på söndag. Om det klaffar kommer hon nog redan då flytta med dom hem.
Igår kväll så flyttade ju Nova ner till Hägersten, hoppas resan och natten gått bra för dom.

Igår var jag till barnmorskan igen, det kollades inte så mycket så vad jag gjorde där vet jag inte riktigt.. Men på måndag är det i alla fall dags för tillväxt ultraljud igen och jag har sån tur att mamma kan följa med denna gång. Det känns tryggt. Eddan måste jobba.

Jag känner mig lite små tom, alla mina tankar går hela tiden till mina vänner..
Men jag har ändå försökt att lägga lite energi på morgondagen.. vad som händer då får ni veta på lördag!
Nu ska jag städa hos valparna!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards