Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Mikaela - 1 november 2011 18:17

Läkarbesöket gick bra och jag är nu sjukskriven 4 veckor fram. Så nu blir det mycket vila så bebisen får växa på sig i lugn och ro.

Lovade ju 7 veckors bilder på små trollen, så här kommer det.

Björne, brun/vit. Till salu!!
     

Bruno, brun/vit/tan. Till salu!!
     

Brumma, vit/brun. Till salu, gärna till utställningsintresserad!!
     

Biggan, vit/brun. Till salu!!
     

Liten, vit/brun/tan. Stannar hos oss!
      *

Hur gooa är inte dom?!

Av Mikaela - 1 november 2011 08:54

1 november och det är riktigt skönt ute. Även helt vindstilla, perfekt väder för valparna att vara ute och springa av sig lite. Ja dom är ute på altanen då alltså. Sen så fort jag ser att dom blir stillasittandes då får dom komma in, vill inte att dom ska sitta ute och bli kalla om sin lilla rumpestump!
Men det är perfekt när dom kan vara ute medans jag städar i valphagen.

Strax ska jag och Nora åka till dagis, sen blir det hem och fixa lite med djuren innan jag ska köra in till Hedemora och gå till läkaren. Sen åker jag över till Eddan och hans jobb. passar på att ta en lunch med honom när jag ändå är i närheten.

Men nu är det dags att hoppa ut ur pyamasen och i kläderna! Återkommer senare med 7 veckors bilder på valparna!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards