Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Mikaela - 6 november 2011 21:19

Ja än är ju valparna kvar men på tisdag flyttar f.d Bruno, nu Elton ner till värmdö. Sen på onsdag flyttar f.d Brumma, nu Nova ner till sthlm. Vi hade även en familj här idag som kunde erbjuda Björne ett super hem, men ett säkert svar får vi av dom imorgon vid lunch. Om dom kommer ta honom flyttar även han på tisdag. 
Om det blir så finns bara lilla söta Biggan kvar till salu, men hon hittar nog snart ett eget hem även hon.

Imorgon ska vi ju som sagt till veterinären med dom små monstrena, ska bli spännande och se hur dom sköter sig i bilen.. huua.. tur att jag har mamma med mig. Mamma, många fällar, toapapper, påse och alla viktiga papper så är vi redo =)

Återkommer efter veterinären imorgon, håll tummarna för att alla valpar ska gå igenom utan problem.
Sen imorgon kommer jag lägga alla tankar på min lillasyster Evi som ligger inne på operation, hon ska nämligen äntligen äntligen få genomgå sin GBP operation! Vi alla här hemma tänker på dig!

Av Mikaela - 6 november 2011 13:34

Igårkväll återkom smärtan i som jag även hade i onsdags kväll. Denna gång ringde jag dock till 1177, Sjukvårdsupplysningen. Vi kom fram till att jag drabbats av gallstensanfall. En vanlig åkomma bland GBP opererade och även gravida.. tack för den...

Dock fick jag inget svar på vad jag ska göra åt det, utan det hon sa var. Det är inte farligt men det gör ont.. nähä? Det gör så JÄVLA ont!! Ursäkta mig.. men det här är inte okej...

Vid 23 tiden däckade jag och sen dess har jag bara haft känningar av det fram till för 10 minuter sen, nu är smärtan tillbaka... jag vill inte.. har inte tid heller.. två olika valpköpare är på väg in...

Så kanske, kanske finns ingen valp kvar till salu.. det visar sig efter den här dagen.
Uppdaterar senare!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards