Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Mikaela - 28 november 2011 20:03

Besöket hos bm gick inge vidare.. sf måttet har inte rört sig en cm... står fortfarande kvar på 29 sen många veckor tillbaka.. skulle ju inte tillbaka till nått tillväxtultraljud först den 8 dec, men nu blev det flyttat tills på onsdag istället. Om dom ser där att hon inte vuxit nått sen senast, varför kan dom inte plocka ut bebisen nu då istället så jag slipper att gå och oroa mig varje dag..

Bhaa vad trött jag blir.. tror jag går och slänger mig på soffan en stund..Hoppas Eddan lyckas lägga Nora ikvälls så jag kan slå in resten av julklapparna.
Hörs imorgon..

Av Mikaela - 28 november 2011 08:36

Ooo vad jag älskar skänken vi köpte igår, den är stor, maffig och heelt underbar!
Perfekt förvaraing dessutom!

Idag ska Nora gå till dagis så hon får busa en massa i den lilla snön som kom, själv ska jag ta med mig lillayster in till hedemora så får hon följa med till mvc på den extrakontroll jag ska på. Hoppas nu bara att bebis har vuxit.. känner mig väldigt deppig över hela situationen med att bebis kanske slutat växa eller inte växt på sig tillräcklig. Men håller tummarna och hoppas på det bästa.

Sen får vi se vad dagen bjuder på, blir å vila lite, sover så fruktansvärt dåligt just nu pga av att jag mår så fruktansvärt illa på nätterna när jag ligger ner trotts att jag inte ligger på rygg..
Nej nu ska vi borsta nötterna innan lillNosen ska till dagis!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards