Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Mikaela - 30 december 2013 08:50

Efter energipåfyllnaden jag fick här om dagen hemma hos Tarja så orkade jag igår ta tag i allt, på en och samma gång! Medans Eddan målade klart hallen här nere tog jag tag i övervåningen.
Hej då gästrummet!
Nu har Loka fått ett eget rum. Gästsängen som är dagbädden Hemnes ifrån Ikea, som man kan göra till en stor dubbelsäng fick Nora.
Garderoben som stått inne i gästrummet rensade jag så flyttade vi in den i vårt sovrum.
Loka fick Noras gamla säng.
Efter några timmars stök och väldigt mycket bök blev allt så himla himla bra. Jag är så nöjd!!
Även hallen här nere är nu jättefin.

Idag ska jag pyssla lite med valparna. Bytte fällarna till dom i morse vid vägningen. Flera av dom har nu fördubblat sin vikt och imorgon blir dom två veckor. Ska ta nya bilder på dom då. Några av dom har börjat kisa lite. Så mysigt att hänga i lådan. :)

Idag blir det lite lugnare tempo här hemma. Ska städa här på nedervåningen och faktiskt lägga mig och vila en stund på dan för ikväll är jag bjuden med springertjejerna till Sifferbo på middag. Ser verkligen fram emot det <3

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards