Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Mikaela - 14 december 2013 18:32

Jag skulle bara vilja svära! Hua för trotsiga ungar! Gårdagen var en katastrof, barnen var lediga ifrån dagis och hade kört slut på min energi så fort frukosten var intagen och då hade jag ett x antal timmar innan Eddan skulle komma hem...
Eftersom det var snorhalt ute så ville jag inte ta ut dom heller.
Det kändes inte som jag gjorde nått annat än att kolla på klockan..

Idag har vi delat upp oss lite med barnen då jag inte vill lämna hemmet nu ifall Alice skulle börja valpa, så Eddab sig med sig Loka till Ikea en sväng. Men så fort vi var alla tillsammans igen började trotset..
Jag sitter nu i soffan och är helt slut!
Fick lite vettiga saker gjorda idag.. Men mer än så räckte inte energin till. Inga valpar ser ut att vara på väg ut det närmsta dygnet heller. Alice äter, går ut och kissar och sover. Det är hennes liv just nu och jag tycker verkligen synd om henne och den stora magen hon släpar runt på.
Hoppas dom kommer snart!

Nu ska jag fortsätta att sitta i soffan och se ut som ett lik tills barnen går och sover för då ska jag måla lite..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards