Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 12 december 2013

Av Mikaela - 12 december 2013 23:06

Men dagarna går så fruktansvärt fort att jag knappt hinner med!
Idag var det luciafirande på dagis nått som bara blir sämre och sämre tyvärr.
Det firas utomhus i oavsett väder. Vädret i sig var det väl inget fel på i år eftersom det var 3 grader varmt mot förra året när det var -25! Men i stället blev det väldigt väldigt halt..
Sen kändes det som att dom vuxna slogs om att stå längst fram, inte en tanke på alla dom små barnen/syskonen som var med och som inte kunde se ett smack.
Allmänt trist.. Jag minns första året, då hade dom det inomhus. Det blev så mycket mysigare..
Nu är det över för i år iaf :)

Imorgon ska vi planera vad jag och Nora ska baka för julgodis på lördag medans vi väntar på att valpningen ska dra igång. Loka och Eddan ska åka en sväng till Ikea och handla lite småsaker.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards