Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Mikaela - 2 december 2013 21:07

Idag tittade min vän Malin in. Hon gör nämligen sin praktik här i långshyttan och passerar vårt hus varje dag. Så idag stannade hon till och kom in med stetoskopet så vi kunde få lyssna på valparna i Alice mage <3 Vi hörde både små ånglok, med andra ord deras små hjärtan och vi kunde höra när dom rörde sig! Supermysigt. Både Nora och Loka fick också lyssna och Loka tyckte det där var väldigt roligt :) Hon skulle göra själv och lyssnade både på Alice rygg och lår samtidigt som hon sa bebis!
Pluttan!
Imorse var jag bra stolt över vår lilla toktjej Loka. Hon skulle minsann bre sin macka själv. Lilla, stora Loka <3

Marie kom med Baloo imorse efter att jag lämnat barnen på dagis. Det var dags och fixa honom inför Hundmässan som är i helgen. Vi passade på att ta en fika efteråt och Marie gav mig lite tips om hur Nora kan fortsätta i sin träning med Flora.
Nora tycker det är kul att träna platssittande med Flora och dom är verkligen jätte duktiga på det. Ska bli kul och se om dom klarar nästa test dom ska få :)

Imorgon blir det att fixa här hemma inför onsdag då Muffins uppfödare Sofie kommer på besök. Blir spännande och höra vad hon tycker om vår lilla Muff <3

Men nu, sängen!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards