Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 december 2013

Av Mikaela - 28 december 2013 20:35

Nu har jag fått mitt sociala behov påfyllt, iaf för ett par dagar framöver. :)
Jag bjöd in oss till Tarja å la familja på fika idag. Det blev både fika och sen köpte vi middag tillsammans. Där i mellan åkte jag och Tarja en sväng hit hem och hängde med hundarna så det blev inte så mycket ensam tid för dom.

Loka tyckte vi fick vänta lääänge på maten.

Det var väldigt trevligt och väldigt välbehövligt. Ute är det 4 plus grader och gegga så det är svårt att tillfredsställa barnen ute men dom lekte jättefint inne allesammans!
Så kul och se dom.

Nu blir det lördags mys med lite godis och imorgon blir det storhandling av mat. Älskar att fylla på kylen! Måste dessutom handla inför vår lilla loppa Loka som fyller 2 år på lördag!
Men nu, godis!!!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards