Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 december 2013

Av Mikaela - 25 december 2013 09:15

Nu har lillasyster Evi och hennes familj åkt mot Småland igen efter ha varit här sen i fredags. Mamma och Co åker om ett par timmar. Julafton är över och den var precis så fantastisk som julafton ska vara. God mat, världens bästa sällskap, väldens bästa julklappar och väldigt många skratt. Dom flesta skratten kom nog igår kväll när vi alla tillsammans kollade igenom dom 4 dvd filmerna lillebror Simon fick i julklapp. Det var filmer inspelade när han var från 10 månader till ca 5 år. Även vi andra var med. Vilka minnen som återuppspelades <3

Nora fick bland annat en kurio surfplatta av mormor och morfar och den har hon inte släppt en sekund! Hon hade den till och med i sängen i natt.. :) Loka älskar sin docka och dockvagn hon fick av mormor och morfar. Sen fick dom väääldigt mycket mer saker. Hur mycket som helst. Barnen är jättenöjda och är nu väldigt upptagna av alla sina julklappar <3

Även jag och Eddan fick julklappar. Ifrån barnens kusiner i USA fick vi i hela familjen ett varsitt par convers!! Och inte bara det, massor av kläder och fina saker <3 tusen tack <3
Av mamma fick vi en förstoring i canvas ifrån när vi var i Turkiet. Den kommer få hänga i matsalen.
Ja, jag skulle kunna sitta hela dagen och skriva ner allt fint vi och barnen fått men ist ska jag återgå till mitt häng i valplådan och njuta av dom underbara valparna <3
Hoppas er jul var lika fantastisk som vår.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards