Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 6 december 2013

Av Mikaela - 6 december 2013 20:03

Swish så var fredagen borta! Idag var det en lättsam dag trots att jag är ensam med barnen då Eddan är på julbord!
Nora ville ut i snön så fort vi vaknat i morse. Sagt och gjort. Efter ett tag lyckades jag få in henne och då passade vi på att göra i ordning valplådan! Inte länge kvar nu!!

Efter lunch åkte vi över till Tarja och firade Nowalie som fyller 2 år idag. Lokas bästis! Gu så dom leker bra ihop dom där två tjejerna<3 Det är fantastiskt roligt att se.
Fika gjorde vi så mycket att vi nästan rullade hem.
Men först en snabbis in på Ica. Köpte grillad kyckling och minosasallad! Vilken middag :) ja lite godis blev det också.

Nu sover Loka så jag och Nora ska titta på Idol finalen!!

Juste, imorgon kommer jag nog inte hinna blogga, så vi hörs på söndag kväll!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards