Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 december 2013

Av Mikaela - 15 december 2013 20:20

Jag är så himla glad just nu!
Jag har varit med och tävlat på en blogg tjejmorsan.blogg.se om en mini LalaLoppsy docka till Nora som jag tänkt ge henne i julklapp. Och jag vann!!!!

Wooop, wooop !!

Av Mikaela - 15 december 2013 17:34

Jag som var säker på att valparna skulle komma i helgen. But no no! Varför göra det bekvämt för sig när man kan sköta allt under panik, ensam hemma med två små barn och ett gäng djur :) som tur är kan Eddan (får lov att göra) flexa så det löser sig nog iaf!

Eftersom jag inte blev nöjd med gårdagens godis som jag bakade, bakade jag nytt idag :) ååå såå gott det blev. Sen blev det en seg och trist dag på hemmaplan tills Tarja skickade ett meddelande och frågade om dom fick komma förbi. Jag gillar spontanbesök, verkligen. Men om jag säger såhär, barnen och vi åt popcorn igår och jag hade inte dammsugit än!
Jag slet fram dammsugaren och körde ett turbovarv! När jag hade det sista kvar såg jag deras bil rulla in på uppfarten. Jag skickade in dammsugaren i tvättstugan innan jag öppnade dörren, flåsande och sa
-Jag kommer ge igen! :D
Tarja visste direkt vad det handlade om för hon är precis som jag! Haha!
Men det blev en väldigt trevlig fikastund och barnen lekte sig svettiga :)

Vi har precis intagit middagen och även Alice äter än så det blir nog en lugn natt men för säkerhets skull sover jag inne hos Nora så jag har full uppsikt över Alice.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards