Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Mikaela - 29 december 2012 14:55

Ooo fick just en puss av Loka, det händer inte varje dag !

Idag har vi varit till Falun en sväng, dels för att byta Noras overall som jag köpte dyrt ifrån kappahl i höstas. Den hade gått sönder vid en söm och det visade sig att det var den tredje som dom fått tillbaka pga av samma sak. Mycket tråkigt då jag för övrigt tyckte det var en super overall. Fick tillbaka pengarna och har nu köpt en ny overall.

Sen gled vi in på djuraffären och rusta en sväng innan vi gick in och handlade lite mat till nyårsafton. Ser ut som det bara blir vi i familjen då, så lite extra lyx mat och en massa mys blir det.

Imorgon kommer Malin och hennes son Isak medans Eddan å Nora åker till badhuset. Ikväll blir det soffhäng och varma mackor för hela slanten!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards