Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Mikaela - 10 december 2012 22:44

Kom nyss hem ifrån världens mysigaste jul mingel. Jag har fått sett så vackra julsaker och tomtar som jag aldrig sett.

Nu kommer jag att sova gott!

Av Mikaela - 10 december 2012 16:57

Innan mamma och Micke skulle fara hem idag så gjorde vi sällskap till avesta, hade några få julklappar kvar att handla.
Fick nästan tag i allt jag skulle ha, dom sista sakerna ska mamma hjälpa mig med nere i väsby, finns ju lite mer valmöjligheter där.

Ikväll ska jag ut till Svedens gård i falun på mingel, ska bli hur kul som helst. Mer uppdatering och bilder från det får ni imorgon.

Måste ju bara berätta att ni vet väl att jag har världens finaste, bästaste, goaste man. Förra året fick han förutom julbonusen även en ipad 4 ifrån jobbet, en mycket uppskattad älskade sak av oss alla här hemma. I år fick han förutom julbonusen en iphone 5, och vad gör han. Han gav den till mig! Finaste underbaraste Eddan!
Jag behövde verkligen en ny telefon men var inte så sugen att ta en ny på mitt abonnemang då det redan är så dyrt.
Tusen tack älskling! Du vet väl att jag älskar dig!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards