Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Mikaela - 5 december 2012 15:31

Det är inte lika kallt idag som tidigare dagar, men det blåser. Hörde att hela sthlm står stilla pga av vädret. Flyg, tåg, ja allt. Så farligt är det inte här än. Men tyvärr resulterade det i att mamma och Micke stannar hemma, ja ut i trafiken ska man nog inte idag.

Men min dag har varit ganska så trevligt iaf. Började dagen med besök av min vänn Malin och hennes son Isak. Sen var det min tur att hämta barn på dagis.
I morse när jag lämnade så hade jag med mig närmare 45 gips tomtar som jag och Nora gjorde igår kväll. Tänkte barnen på dagis kunde måla dom och sätta dit en magnet eller ett litet snöre. Barnen hade iaf uppskattat det väldigt mycket. Roligt, roligt.

Resten av dagen har vi bakat både lussekatter och pepparkakor. Så mysigt att sitta inne och pyssla när man ser det fasliga vädret ute.
Nu ska vi ta en fika och prova lussekatterna.

Var rädda om er där ute i kylan och på vägarna.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards