Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Mikaela - 30 december 2012 19:43

Och den har verkligen varit till belåtenhet på alla sett och vis.
Direkt efter frullen imorse åkte Eddan och Nora till metropoolen i avesta för bad och bus! Sen såg jag inte dom först på eftermiddagen! Men tur som vi hade jag och Loka så fick vi besök av Malin och Isak som var här och lekte och busade. Loka som numera springer hittade på alla möjliga bus! Hon och Isak kollade in varandra i smyg även om Loka alldra helst hade velat kasta sig runt halsen på honom och bara krama, krama och krama honom!

Trotts att vi inte gjorde så mycket mer sen så försvann dagen i ett nafs!
Nu är allt inhandlat till middagen imorgon, måste bara ner till ica en sväng imorgon då jag bestämde mig i sista sekund för att göra en citronmarängpaj. Får se om vi lyckas lura hit mamma och Micke imorgon också. Inte så lätt att locka hit Micke eftersom vi tänkt äta skaldjur och han är skaldjursallergisk :S haha.. Men kanske lyckas Nora få hit dom. Vore ju väldigt trevligt med lite middagsgäster!

Nora frågade mig förut hur vår kung ser ut och när jag skulle visa en bild på honom hittade jag den här bilden.... Undra vad hon nu tänker om vår Konung!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards