Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Mikaela - 9 december 2012 12:29

Igår blev det hundpromenad med några vänner och deras hundar. Mina hundar hade sedan tidigare bara träffat en av dom, nämligen Baloo. Men det var inga som helst problem. Vi gick en bit innan vi sen släppte våra jyckar lösa i den djupa snön. Flora och Alice tog täten med Malins labbe tik Mimmi. Alice och Mimmi verkar vara väldigt lika, lika menlösa båda två.
Sen gick vi i en timme, pulsade i den djupa snön. Det var ca minus 10 men tempot höll oss både varma och till slut svettiga.
En jätte trevlig promenad och jag kan lova att både jag och hundar var helt slut efteråt.

Eftersom Nora åkte med Joi ner och sen vidare till mormor så blev det en lugn kväll i soffan framför en film.

Idag väntar vi in,Nora, mamma å Micke! Mys!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards