Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Mikaela - 4 december 2012 09:10

Burr, nu är det kallt kan jag lova. Gissa hur retsamt det är att ha en helt ny kamin som står i sin förpackning i tvättstugan när man inte vill göra nått annat än att elda just nu. Morr!

Men jag är inte bitter. Jag har ju haft sån tur att Therese, Alice mamma har kört barnen måndag och tisdag. Så jag har inte äns behövt gå utanför dörren. Glider omkring i min rosa/lila onepice och raggisar å en latte i handen. Massa tända ljus och lite julmusik på det! Det är mys det.

Igår fick jag ena vinterjackan såld och nu har jag bara en helt ny ziperall att sälja.
Jag måste där emot köpa mig ett par vinterskor, det går inte att springa omkring i gympadojjor i snön. Jag har 3 par uggs, men dom är ju snorhala, vill ju inte riskera att bryta benen nu såhär innan jul å nyår. Ska ju dessutom i början på januari åka ner till göteborg och ställa ut hundarna.

Tänkte börja sätta mig ner och skriva summering av året som varit, vilket fantastiskt år vi haft! Och än är det inte slut!
Men nu måste jag passa på att fixa lite här hemma när Loppan sover.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards