Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 27 november 2013

Av Mikaela - 27 november 2013 19:52

Igår åt Loka inget, varken på dagis eller hemma. Drack endast lite saft. Hon var varm, klagade på magont och inte sig själv.
Till slut kräktes hon lite. Då var jag säker på att nu är magsjukan här.
Natten var lugnare än vad jag räknat med. Men hon vaknade om vart annan och smågrät lite.

Imorse var hon lite blek och trött men hungrig som en varg! Hon fick till en början bara lite saft som hon drack så fort att hon knappt andades emellan. En stund senare fick hon lite blåbärssoppa och till slut var hon sitt vanliga jag. Idag har hon ätit både fil med puffar, mandariner, lasange, kyckling och ris. Ja som vanligt med andra ord. Hon är bra i magen, pigg och glad! Givetvis håller jag henne hemma även i morgon. Men man undrar ju lite vad det var.
Ska väl inte ropa hej än, kanske tok kräks i natt ist.
Så vi har bara varit hemma idag, även Nora. När solen var framme på dagen passade vi på att gå ut en stund och det var inte ens kallt.
Svårt att tro att det är första advent på söndag :)

Om läget är oförändrat imorgon får Nora gå iväg till skolan (dagis). Hon blir alldes för uttråkad av att bara sitta hemma.

Men nu veckans höjdpunkt på tv. Bonde söker fru å en kopp the <3

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards