Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 november 2013

Av Mikaela - 17 november 2013 19:51

Ibland behöver man inte göra mycket för att känna att helgen har varit såå mysig!
Solen har lyst båda dagarna så vi har varit i skogen med ungar å hundar.

Idag har vi varit och hämtat en liten fåtölj som jag fick av en vän. Så nu har tjejerna varsin liten egen plats att kolla på tv ifrån. Tack Christina <3
Medans vi ändå var ute och åkte köpte jag lite tyg, så nu har vi gjort i ordning bänken i köket. Äntligen!
Någon som var ännu lyckligare, det var nog Alice <3

Samma tyg håller jag nu på med att klä om stolarna i köket. Det blir jättefint!

Jag har även varit och hjälpt Marie med valpkursen idag. Det är verkligen mysigt att få ta del och hjälpa till. Det är en sån härlig känsla att få känna att man gör nått bra för en annan medmänniska.

Nu sitter jag vid brasan och väntar på att Eddan ska lägga Loka klart. Sen blir det nog att dricka en kopp the framför tv. Nora är redan i soffan och väntar på att jag ska göra henne sällskap. Imorgon är det en jättestor dag för henne. Hennes avdelning flyttar till skolan!
Blir spännande och höra vad hon säger imorgon när jag hämtar henne <3

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards