Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Mikaela - 5 november 2013 13:19

Det gråa vädret fortsätter och trots att dagarna är ganska så trista så rullar dom på i ett fasansfullt tempo.
På fredag är jag bjuden på middag i Borlänge och jag ser verkligen fram emot det. På lördag åker vi till Pysen och på söndag är det fars dag :)
Jag kommer dessutom hjälpa till Marie på valpkursen på söndagar här i november. Det ska också bli väldigt kul.

Imorgon har jag utvecklingssamtal för Nora på dagis. Alltid spännande och höra vad dom gör och hur dom beter sig på dagis.

Loka leker för fullt här hemma med Noras alla gamla dockor, hon är så gullig lilla Loka <3

Hatar att bilderna hamnar på sniskan :(
Nu har Loka somnat i knät på mig så jag ska försöka lägga ner henne i soffan så jag kan dricka en kopp kaffe ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards