Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 22 november 2013

Av Mikaela - 22 november 2013 13:38

Allt plock och städning här hemma är ett never ending story.. Jag sliter mitt hår av mig!! Gaaahhh!

Så nu känns det lite bättre :) till sommaren åker alla barnens leksaker dit upp, nu har jag tröttnat på alla saker som ligger överallt.. Då är det dags att få göra ett vardagsrum med bara sånna tillbehör som tillhör vardagsrummet.
Idag har jag plockat överallt som en idiot. Städat, packat, tvättat skåpluckor i köket, aktiverat barn och hundar.. Och klockan är inte ens 14!!

Glömde ju berätta vad jag gjorde för spännande i onsdags. Jag var på en arbetsintervju! Efter alla timmar med ansökningar hit och dit så fick jag iaf ett svar! En fantastisk känsla. Ett litet litet ljus i den väldigt långa, mörka tunneln.. Men jag var inte ensam på intervjun. Men företaget har hört av sig igen och bett om mina referenser. Så håll en tumme åt mig nu!!

Nu ska jag byta blöja på denna stinkande lilla ungen innan jag ska försöka lägga henne innan vi åker till mormor <3 !!
Trevlig helg så hörs vi på söndag igen :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards