Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Mikaela - 2 november 2013 18:12

Sitter hopkurad i soffan och har matkoma.. Men gott var det ;)

Dagen har flugit förbi som alltid på helgerna. Idag har Egil varit här. (F.d Bums) en av valparna ur senaste kullen. Har har verkligen växt på sig till en super tjusig unghund. Jag trimmade till honom då husse ska ta med honom på utställning nästa helg.

Ska verkligen bli kul och se vad det blir av honom i framtiden.

Jag passade på att bjuda över Eva och Esther. Kullsyskon till Egil. Dom busade och hade sig. Så roligt att se dom tillsammans.
Muffin glffsade på som vanligt. Tror hon ska få ett antiskällhalsband i julklapp ;)

Nu blir det att gosa ner sig i soffan.. Kanske sno lite av ungarnas lördagsgodis.. Hehe...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards