Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Mikaela - 3 november 2013 12:40

..att tillbringa med familjen. Men också en fruktansvärt grå och tung söndag när man har hemlängtan.. Kanske är det den gråa hösten som gör att jag känner sån hemlängtan eller så är det saknaden efter det sociala.. Det är säkert minst två veckor sen jag tog en kaffe men någon boende här i långshyttan.. Det är för lång tid för mig.. Min räddning har varit utställningarna. Att få åka iväg och träffa folk som dessutom delar mitt intresse.. Men nu har jag ingen mer utställning att åka på i år.

Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna.. Poff så var vi tillbaka i Väsby.. Tillbaka till vårt fina radhus vi hade, vännerna som gärna tar en spontanfika.. Eller varför inte gå ut med Joi och ta ett glas.. Drömmer mig tillbaka och känner mig lycklig.
Men rycks fort tillbaka till verkligheten.. Den gråa verkligheten..

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards