Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Mikaela - 11 november 2013 09:24

Nu är jag tillbaka efter en nästan fullbokad helg. I fredags åkte jag till Brolles matte Christina då jag och några mer springerfan var bjudna på middag där. Det var hur trevligt som helst! Å maten var såå god! Jag var ju den då som kom lite långväga ifrån så någon alkohol kunde det inte bli för mig , men jag hade det hur trevligt som helst iaf.

Vaknade upp på lördagen å kände mig så glad. Vi skulle åka och hälsa på Pysen ju!! Men vid frukosten började det dyka upp några väldigt välkända prickar på Loka.. Plopp, plopp, plopp! Vattkoppor på unge nr 2! Lite varm var hon nog allt också så Eddan och Loka fick snällt stanna hemma medans jag, Nora och den här goa kakan satte oss i bilen och åkte ut till Norberg.

Nora reda och jag gosade med vår älskade Pysen Blev väldigt ont om bilder då jag frös som tusan om fingrarna :/

Sen så var det ju farsdag igår. Eddan fick sina naglar målade av Loka. Rosa :) sen blev det mest att plocka och fixa här hemma. Eva och Esther var förbi en sväng innan jag åkte till Vika och hjälpte Marie (Baloos matte) och hålla valpkurs.

Nu sitter vi här i soffan jag å Loka och jag misstänker att det är här vi kommer befinna oss den här veckan :) mysigt är det, framförallt en kall dag som denna, vad hände liksom? Iskallt bara sådär?
Morr...

Jo men juste. Måste ju bara berätta en till sak. Ni som vet hur stort vi bor vet ju också att vi har ju barnens sängar inne i vårt sovrum, utan att det blir det minsta trångt. Men igår bestämde sig Nora för att flytta in i sitt rum. På aaandra sidan övervåningen.. Ja, å där sov hon hela natten.. Jag vaknade om vart annat, kanske tyckte jag att jag hörde henne ropa? Nej det var bara inbillning..
Så vi sa att Loka får också flytta in till henne när hon är frisk. Men vad ska vi då fylla ut vårt jätterum med? Hjääälp!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards