Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Mikaela - 25 november 2012 19:45

I min hjärna har det inte alls varit helg. För på helgen är Eddan hemma och eftersom vi är på olika platser just nu så har min hjärna inte kopplat att det är helg. Men tycker den ändå gått lika fort som den alltid gör.
Tog i alla fall tag i bilen idag så nu är den städad både på utsidan och insidan.
Det behövdes kan jag lova.

Sen for jag och Joi en sväng till bromma zoo utan barn och kollade läget. Handlade lite kaninmat hem till gamle Tarzan.
Ja det är väl allt som hänt idag ;)

Imorgon ska jag ringa till dagis för att se hur många magsjukefall dom fått inringda. Hoppas på noll och att det fortsätter så för på torsdag tänkte jag nog skicka Nora till dagis i förutsättning att dagis inte fått in några magisar.
Nu blir det soffhäng med familjen!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards