Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Mikaela - 19 november 2012 19:19

Vilken bra dag vi haft idag! Fantastisk rent ut sagt!
Började dagen med att min storasyster var i falun med hennes karl då hon skulle skriva uppskrivninge till sitt körtkort. Vilket hon klarade, så nu äntligen har hon körkortet. Stort, mega grattis älskade du! Du är så värd det!
Sen, eftersom dom ändå var i närheten så kom dom förbi och jag bjöd på lunch och fika.
Vi busade med barnen och både Nora och Loka tyckte det var superkul med besök.
Dom blev kvar längre än vad jag trott, till min stora förtjusning. Så vi åkte en sväng in till hedemora och gick på Pickaboo och kollade lite. Hittade lite smått och gott.
Sen efter vi kommit tillbaka var det dags för dom att åka hem igen. Men nu när hon både har egen bil och körkort ser jag fram emot att snart få ett nytt besök av henne och att hon då stannar ett par dagar!
Dagen flög förbi å plopp så var det kvällen!

Hoppas morgondagen också går lika fort så vi snart kommer ner till väsby, för på onsdag åker vi dit! Längtar!
Nu ska jag och Nora kolla på djurakuten!

Av Mikaela - 19 november 2012 05:00

Några saker ni inte visste om mig!

- Att jag är väldigt mörkrädd!

- Jag äter svarta oliver minst 5 gånger i veckan till middagen som en typ av "side-sallad", ääälskar svarta oliver!

- Jag är en sjukt dålig förlorare, när jag började ställa ut hundar (för vääldigt länge sen) ex så började jag alltid grina så fort jag inte vann =).

- Jag MÅSTE dammsuga varje dag för att fungera som männsika. Andra kan inte fungera om dom inte fått sitt kaffe, jag fungerar inte om jag inte får starta dagen med att dammsuga!

- Jag har ett grymt bra luktsinne, vilket många gånger suger. Är väldigt känslig för äckliga lukter så som kräka å bajs!

- Jag har aldrig tagit ett bloss på en cigarett. Kommer aldrig heller att göra!

- Jag är väldigt rädd för att jag eller någon i min närmasta närhet ska dö.

Tjaa.. var det någon av er som visste allt det där om mig?!
=)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards