Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Mikaela - 16 november 2012 19:36

Fredag idag, med andra ord en hemma dag eftersom det inte är någe dagis på fredagar.
Vägrar att ha as tråkigt, lie lagom är bäst så efter en lagom tråkig förmiddag åkte jag å barnen till donken på lunch. Inte Loka, eller jo hon var med men hon fick äta sin vanliga lunch hemma innan. Och hon har ätit väldigt bra idag.
Även Simon kanin ville käka lunch på donken!
 

Efter ett besök på donken åkte vi hem igen och lekte på övervåningen. Jag passade på att städa Noras rum å dansa loss med snabeldraken. Behövs alltid, men inte lika ofta som här nere.
     
Jag förstår inte riktigt hur timmarna springer i väg just nu, för vi gör inget speciellt men ändå så försvinner dagarna snabbare än någonsin.


Den här veckan som varit har inte innehållt något jätte speciellt men hoppas på ändring nästa vecka. Känns som det dessutom snart är dags för ett besök i sthlm, länge sen nu.

I helgen har vi inga planer alls. Om vädret skulle bli bra, det vill säga solig och plusgrader är det mycket möjligt att vi tar med oss lite gott upp i skogen en sväng. Annars blir det att slutföra sånt man börjat på, sätta upp lite hyller å sånt.
Trevlig helg på er!

P.s Gillar ni den nya headern? D.s

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards