Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Mikaela - 1 november 2012 14:45

Jo jag vet att det är torsdag, den 1 november! Herreguu vad det här året har gått fort.
Lilla Loka fyller snart 1 år, eller ja nästa år, men så tidigt på året. Och på söndag är det faktiskt bara två månader tills dess.
Hon har tagit några staplande steg och idag tog hon två efter varandra helt stadigt.

Simon har vi odag kört till tåget, det var dags för honom att åka hem till Uppsala igen. Det har varit jätte trevligt att ha honom här och veckan har gått rasande fort.

Igår fick jag ganska så mycket gjort, trots att jag var helt slut. Men hann både måla pallen rosa och städa ur akvariet, helt och hållet. Ville byta ut gruset hos firrarna och det blev jätte fint. Fiskarna verkar trivs och idag fick dom oxhjärta vilket dom verkligen älskar!

Imorgon eftermiddag ska jag och Nora gå på bio, en super tjej eftermiddag. Hon, jag å Älvorna! Lilla Loka lämnar vi hemma med pappsen, så dom får roa sig på annat sett. ;)
Men nu ska vi dega vidare i soffan, jag å Nora medans Loppan sover.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards