Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Mikaela - 18 november 2012 19:44

Igår uteblev bloggen då det liksom inte fanns så mycket att skriva om. Det var sååå tråkigt igår. Om åtminstonde vädret kunde stå på sig så man kunde vara ute en stund på dagen. men regn, regn och åter regn. Så trist. Vi lekte en stund på barnens rum och jag slängde mig på soffan där inne, somnade på 2 röda. Sen när jag vaknade hade jag inte en aning om vart jag var.. haha.. snacka om snurrig i kolan!

Idag tog vi i alla fall tag i liten fix och trix så då flög timmarna iväg. Äntligen sattes hatthyllan som vi köpte typ i våras upp. En till hylla i köket kom också på plats.
Dammsugning och torka golv av nedervåningen blev också gjorda. Å en kladdkaka hann jag också slänga ihop. Måste ju bjuda storayster och hennes karl på nått i morgon när dom kommer på besök.

Annars så har jag och Nora ritat, ritat och ritat. Både hon och jag är inne i någon rita-fas. Väldigt rogivande är det.


Loppan-poppan har fått nille på att sätta sig i saker oavsett om hon får plats eller inte. Sen sätter hon sig i lära-gå-vagnen och skriker tills någon kör runt henne, fram och tillbaka!
Men söt är hon i alla fall!
 
Snygg frilla va? Mamma var i farten med dammsugaren =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards