Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Nu har jag varit och hälsat på "Anncha" på avd 3!

Av Mikaela - 18 mars 2010 13:20

Nu äntligen känner jag mig lite bättre. Blev ju tyvärr änu en tömning av blåsan och den gången grät jag oavbrutet..ursch vad det gjorde ont.. Hoppas ni att det kommer igång och att jag slipper göra det någe mer.

Sen antagligen av att jag spände mig så mycket fick jag ont i magen, grät en skvätt över det också. Men med mera tabletter börjar jag nu känna mig bättre.
Undrar bara hur i alla världen ska jag få ut all luft i magen?!

I alla fall släppade jag mig ner på avd 3 där jag letade upp Ann Charlotte. Ååå vad glad jag blev när jag fick se henne. Smärtan släppte och jag fick slappna av lite.
Skönt att träffa andra människor som gjorde samma operation igår. Har ju inte träffat någon sån sen jag kom upp på avd 5..
Tjatade i alla fall lite på dom där nere och i bästa fall skulle jag också få en sängplats där nere..*Hoppas*

Slänger i alla fall in en shysst bild på mig och Anncha från igår när vi bytta om till våra snygga operations kläder.
  
Hihi..gillar du bilden Anncha?


Också en ny kär vän, pipen! Den följer mig vart jag än gå och används flitigt.

Nu är det bara 30 minuter kvar till min familj kommer...*Längtar*
Tack alla för era fina kommentarer, det värmer massor i hjärtat!  

 
 
Ingen bild

Anncha

18 mars 2010 14:26

wow vikka snyggingar :)
Ja nu får dom se till att du kommer ner hit annars får du tillbringa tiden här o sen BARA sova där uppe. Ses senare. Kraaam, nu ska jag fortsätta läsa vidare här..... spännande!

 
Ingen bild

stin@

18 mars 2010 15:54

Hoppas du får byta avdelning till din nyvunna kompis!
Gråt du, det är jättebra, du har säkert en massa spänningar inom dig som behöver ut.

 
Tuula

Tuula

18 mars 2010 20:37

Mycket snygga OP-kläder ;) Bekväma hoppas jag ;)

http://tuulakunila.bloggplatsen.se

 
Tuula

Tuula

19 mars 2010 12:31

Vad var förresten den där pip-grejen till för? :p

http://tuulakunila.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annchas mamma

19 mars 2010 21:17

Snygga tjejer... spelar ju ingen roll hur man ser ut, men glad att det är klart.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 30 augusti 2014 06:35


Tiden är alldes för knapp just nu. Bloggen hinns inte med. Där emot finns jag på instagram under namnet lorddannys Kommer nog att ta upp bloggandet igen om någon vecka. Svårt att släppa den efter nästan 5 år. ...

Av Mikaela - 3 augusti 2014 21:19

Nora är ju med mormor och Co i Småland och jag ska strax gå i säng. Det känns helt klart tomt här hemma utan Nora. Men åt andra sidan har Loka fått kommit fram ordentligt och verkligen fått egentid med mamma och pappa. Vilket uppskattats av Loka. ...

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25


Men jag jobbar nonstop just nu! Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-) Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som. Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar. På fredag e...

Av Mikaela - 20 juli 2014 21:05

Nu är jag och barnen i Väsby. Vi kom redan vid 12 snåret för lite lunch hos mamma/mormor innan vi vid 15 tiden åkte på kalas till Sigge som fyller 6 år på tisdag! OMG!! Våra barn fyller 6 år Joi!! 6 år!! Vart tog åren vägen? :) Det var iaf stojig...

Av Mikaela - 18 juli 2014 20:35

Jag har nu börjat jobba igen efter min semester och jobbade idag bara fm. Så då passade vi på att överraska barnen med att hyra en roddbåt och åka ut på sjön och fiska. Barnen blev jätteglada och vi hade det supermysigt. Vädret höll sig perfekt...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards