Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Mikaela - 28 mars 2010 20:34

Kanske ska förklara varför det inte blev någon vikt och mätning idag.
Jag har ju små vägt mig i veckan som var och vill inte stirra mig blind på vågen så nu gör jag ett uppehåll på en vecka. Så nästa söndag kommer nya vikt och mått.

Idag har mamma, Micke å Simon varit här heeela eftermiddagen. Micke har fixat med köket och nu är det bara siliconlisten kvar sen är det klart. Då är det visserligen lite små pyssel kvar..blir man någonsin klar?

Alltså..jag säger alltså... jätte fina namnförslag men Ante, Korven!?? Kaninen kan väl inte heta Korven?! Tänk dig mig i sommar stå ute på tomten och ropar på Korven!? Då kommer ju min karl komma springades snabbare än kvickt och det går ju inte, vad ska grannarna tro? hahha... Nej nej..hahah..Kul =)

Än heter han Kaninen..eller frågar ni Nora så heter han Aaaaninen =)
Underbara lilla sork, äntligen är hon frisk så i morgon ska vi åka en sväng till Barnens djungel så hon kan göra sig av med lite energi där.

Nej nu ska jag njuta vidare av min Yoggi dröm mjölkkola, rekomenderas varmt som ett gott mellanmål =)

Hopp Hopp!

Av Mikaela - 28 mars 2010 14:00

Men återkommer med nya mått och vikt om 1 vecka.
Håll tillgodo!

Idag blir det istället påskpyssel med Nora!

Av Mikaela - 28 mars 2010 10:26

Här Ante å alla andra, här kommer en bild på kaninen!
  
Han har inte röda ögon, ser bara så ut. Han har inget namn än.. har ni några förslag? 

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards