Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Mikaela - 25 mars 2010 17:18

Nora är fortfarande inte bra och vi har än en gång varit inne på KS.
Dom stod i valet och kvalet om dom skulle lägga in henne. Men vi valde att åka hem och kämpa.
Vi har kämpat hela dagen och tycker hon är lite piggare nu. Hemma får vi i alla fall i henne vätska var 5:e minut det fick vi inte på KS.
Nu har hon fått en halv Hallo kitty Isglass så just nu är hon nöjd.


Men när hon till och med ber om korv för att hon är hungrig då skär det i mig att inte få ge henne nått annat är vätskeersättning och glass...


Mamma och Micke kom och hämtade Alice när vi åkte in till KS och när dom kom tillbaka så fick Nora två filmer, Nicke Nyfiken och änu en Teletabbis.
Mamma hade även tagit med sig sin våg och satt här och tjatade om att jag skulle väga mig. Med nervösa steg klev jag upp och blev väldigt glad, MINUS 3 kg till! Så nu har jag gått ner 7 kg på 8 dagar! Otroligt!
Mamma sa att nu börjar det till och med synas i ansiktet.
Super glad. Dock mindre glad att min förlovningsring nästan trillar av fingret!
Men det är det värt!


Ante, kul att du läser, du vet jag planerar en väldigt trevlig grill kväll här hemma för dig, Anncha och Kenneth i aug.


Idag får Nora vara med på bloggen på bild, bara för att hon är en sån liten kämpe!
  



Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards