Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Mikaela - 17 mars 2010 20:16

Jag lever!!

Vi startade tidigt hemifrån i morse eftersom vi skulle lämna Nora hos mormor. Jag grät när jag lämnade henne där..och jag grät i bilen i till sjukhuset.
Sen ifall lugnt. Träffade en väldigt trevlig tjej vid namn Ann-Carlott (rätta mig) i väntrummet och fick sen veta att vi skulle op ungefär samtidigt.
Vi höll i hop hela förmiddagen och det var väldigt trevligt, jag blev lugn.

Dom trodde inte jag skulle op före lunch utan senare på dagen, men vid 12 kom dom och sa att det var min tur. Super nervös var jag men det gick bra.
Sov sen gott och vaknade framåt 16 tiden.

Lyckades aldrig kissa själv, trotts att jag kände mig väldigt kissnödig.
Så det blev tömning av blåsan.

Nu ligger jag här på avdelningen, tyvärr inte så delar jag rum med någon som gjort samma operation, vilket känns jätte trååkigt, får se hur det blir i morgon.
Hade lovat Ann-Charlott att jag skulle sätta in bilder, men är så trött nu att jag måste vila, uppdaterar mer i morgon-
Tack för allt stöd,
vid tagenten Mikaela

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards