Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Mikaela - 2 mars 2010 11:09

Tänkte att det kan ju vara bra och förklara lite vilka vi är.
Det är ju då jag Mikaela som ska genomg GBP operationen. Jag bor tillsammans med min sambo Eddan, som jag även är förlovad med och våran dotter Nora född 0809.

I familjen finns även hunden Alice, en springer spaniel tjej på 1 år. Jag har sedan 2005 haft registrerat kennel namn och har bland annat fött upp både am. cocker spaniel och dalmatiner men har gått helt över på springer och vi ser fram emot våran första springer kull under nästa år. Mer om kenneln kan ni kan ni läsa om på våran hemsida www.lorddannys.com .
Vi har även en katt på snart 4 år som heter Scott, familjens riktiga matvark och tjockis. Världens keligase kisse!

Vi bor i ett radhus norr om sthlm som vi hade turen att köpa loss i okt 09.

Vi har pratat om mera barn men i och med GBP operationen måste jag sen vänta minst ett år innan jag får bli gravid igen, så det kommer så småning om =)
2011 gifter vi oss, nått jag ser fram emot sjukt mycket! Och såå jag längtar!

Nej nu blir det soffan innan Nora vaknar, för sen är det full rulle igen =)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards