Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Mikaela - 19 mars 2010 15:52

Önskar jag kunde hoppa av glädje för jag är äntligen hemma!
Nora har varit helgalen sen jag kom hem vilket jag tolkar som posetivt.
Önskar bara jag kunde skutta med henne!

Hämtade ut en hel kasse med tabletter och sprutor på vägen hem på apoteket.
Passade på och handla lite också, sen full rulle hem, busa gosa kramas och pussas med Nora, sen upp med Alice i trimrummet och finputsa lite på henne.

Snart ska Eddan slänga Alice i badet så kan jag föna henne sen. Måste ju matcha in allt med mina mat tider.. guu vad jag längtar till flyt tiden är över.. vill ha riktig tugg mat!!

Nej nu är strax kl 16 å det är dags för mellis =)
Hörs senare!

Av Mikaela - 19 mars 2010 10:49

Natten gick bra, ena tanten brevid snarkade högre än jag vet inte vad..
Sen så var det samling kl 07.30 på avd 3 med dietisten Gunnel.
Vi fick våran första frukost, jag valde yoggi jordgubb/blåbär.
Mums vad gott med riktig frulle!! Det tog mig 43 minuter att få i mig 2 dl, vilket är bra. Men efteråt blev jag super trött och fick gå upp och lägga mig en stund.

Känndes som jag varit på värsta brakmiddagen..kroppen blev helt slut..
men nu har jag vaknat och till och med fått i mig mitt mellan mål som blev fruktsoppa 2dl. Gott och känner mig ön så länge inge trött.

Nu så ska jag hoppa in i duschen för att sen lägga om plåstrena på magen, och kolla in häftklämmorna, ska ta en bild och slänga in. Sen ska jag bara vänta in att kl ska bli 12 för att då äta middag sen ska jag HEM!!

Lilla älskade Nora har varit ledsen i natt och även igår, så nu vill jag hem, det skär i hjärtat på mig.. Jag var såå ledsen igår när jag hade pratat med lill skruttan, min älskade lilla Nora!!

väl hemma sen blir det å sätta Eddan i arbete, stackarn... Han måste nämligen bada och föna Alice, som ska på utställning i morgon. Snälla uppfödaren Katarina och Andrea tar med sig henne. Håll tummarna nu!! Vill så gärna hinna få ett CK på henne ifrån juniorklass!

Nej nu blir det duschen!
Hej hopp i lugn galopp!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards