Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Mikaela - 18 april 2012 09:52

Passar på att skiva ett inlägg medans Loppan sover, i vagnen denna gång. Värdelöst när hon somnar i famnen och får för sig att hon bara kan sova där. Blir liksom inte mycket gjort då.
Igår började jag arbeta av min to-do lista. Eddan fick i uppgift att sätta upp en ny hylla på toaletten här nere så vi kunde lägga handukarna/badlakarna där inne då jag behöver garderoberna till tjejernas kläder. Så tyger å gardiner fick flytta upp till gästrummet och sängkläderna kommer troligen också få flytta dit.
Så skönt å få det gjort.

Idag ska vi även ta med oss Towa hem ifrån dagis så hon och Nora kan leka av sig en massa energi, så städningen får vänta tills imorgon, hehe.. ingen idé att göra den idag när dom två vilddjuren ska busa järnet här.

Sen blir det stallet ikväll. Ska longera Pys en stund tänkte jag. Men nu kurrar det i magen så jag ska nog gräva lite i kylen och se om jag hittar nått gott.

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards