Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Mikaela - 19 april 2012 09:41

Det blev inte så mycket lekande för tjejerna igår, båda vå var på helt fel humör för det. Men i tre timmar stod dom ut i alla fall =).
Nora är ju lte små trött på dagarna nu eftersom hon vaknar på nätterna och har svårt att somna om pga av mörkrädsla. Hon vill ligga tätt tätt intill mig och allra helst ska jag hålla om henne, vilket jag mer än gärna gör, men då och då vill Loppan ha mat och då måste jag ligga med ryggen emot henne vilket skär i mitt mamma hjärta. Inatt för andra natten irad har Eddan sovit på soffan pga av sin hosta så då har tjejerna och jag haft hela sängen för oss själva och även om det är tråkigt att Eddan ligger en trappa ner å har vi haft det så himla mysigt. Älskar verkligen att ligga mellan mina två små trollungar och bara snosa in mig.

Igår efter maten åkte jag ner till stallet, men istället för att longera tog jag en promenad med Pysen tillsammans med Mia och hennes häst som för tillfället är skadad. Sen stod jag och slet av en massa päls på Pysen innan det var dags och åka hem igen. Men hann aldrig ta tag i någe fix här hemma igår så det får bli att göra det idag. För idag ska jag bli klart med det så jag kan ta tag i nästa sak.
Men nu måste jag hinna stoppa i mig nått innan Loppan vaknar.
   

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards