Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Mikaela - 8 april 2012 10:03

Söndag idag då! Shit vad den här veckan har gått fort. Men ändå känns det som en evighet!
Idag ska lillayster Evi-Pevi åka hela vägen hem, känns väldigt trist faktskt. Vi har haft det väldigt skoj denna vecka. Så jag kommer verkligen å sakna henne.

Ska lämna henne i hedemora runt lunch, sen åker vi vidare mot Ikea, valbo för att köpa lite saker till tvättstugan och den nya toaletten där uppe. Den är inte klar än men nu finns där i alla fall ett golv, ingen matta än. Men det är nästa projekt, sen ska toaletten och handfatet in. Sen kan man i alla fall börja använda den.
Gissa om jag längtar!!

Igår var ju mamma och dom här och vi åt påskmiddag tillsammans innan dom åkte hem. Lika besviken varje gång man äter påsk/midsommar eller julbord. Det är ju inte äns gott! Nej jag har lovat mig sjäällv att detta var sista gången vi åt sån mat till påsk, nästa år blir det festmat istället! Nått exotiskt eller nått i den stilen,inge mer ägg, korv å köttbullar!
Köttbullar blir det numera endast till potatismos eller ev makaroner!

Annars då, inte mycket va...får återkomma imorgon!
Hoppas du får en bra resa hem lillayster! Kom snart tillbaka! *Vink, vink*

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards