Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Mikaela - 15 april 2012 09:30

Igår var vi iväg och fyllde på med lite tatueringar jag och Eddan.
Eftersom detta görs hemma hos några vänner blir det alltid super trevligt och väldigt god mat bjöds vi på dessutom. Först ut var Eddan som gjorde en likadan tatuering som förra gången, men denna gång satte han in Lokas namn på vänster armen.
 
Sen var det min tur att plågas i två timmar... phu.. inte ett ord sa jag, eller jo jag pratade på som vanligt men ingenting om att det gjorde ont. Men det har jag fått ätit upp idag... ajsingbajsing, känns som jag åkt på stryk så det står härliga till =) Men den som vill vara fin får lida pin!
Först så gjorde jag Nora´s streckgubbe på handleden, brevid hennes namn.
Min första som har lite färg, och det blir den enda..tror jag..hehe!
   

Sen så har jag sedan länge vilja fylla på med zebrastjärnor på min arm så igår tog jag tag i saken, och det är dom som känns idag!! Det var lite små segt när man inatt var tvungen å ligga på den sidan å amma, det kändes... =)
     
Så där försvann gårdagen. Dagen idag då..hm.. göra så lite som möjligt. Vill så himla gärna ta tag i tjejornas garderob, men det är lite av en ond cirkel för då måste det som ligger där inne flyttats någon annanstans osv osv.. Vart börjar jag liksom?!

Idag vaknade Loppan 04.30, fick henne och ligga en timma sen efter jag precis bytt hennes blöja fyllde hon en till så då gav jag upp och gick ner med henne. Nu ligger hon dock och sover gott i vagnen så då passar jag på att hänga här. Men nu tror jag det är dags för att fylla på kroppen med lite kaffe

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards