Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Hemsk natt--

Av Mikaela - 18 mars 2010 08:11

Vilken hemsk natt.. inte fått sovit mer än samanlagt max 1,5 timme..är helt slut.
Jag hade svårt och tömma blåsan hela natten men lyckades få ut 2 dl varannan timme, men kännde mig fortfarande kissnödig när jag gick till säng. Så efter många springades på toa i natt tömmde dom mig äntligen i morse igen och då på 7,8 dl! Trotts att jag minuten innan hade kissad 2,5.. vilken lättnad kan jag ju lova... Äntligen kunde jag få mig lite sömn..

Nu sitter jag här med min frulle äppel dricka 1 dl, uppskattat! Mums!

Tok längtar tills att kl ska bli 14, för då kommer Nora, Eddan och Mamma.
*saknar och Längtar*

Dessutom vill jag åka ner på avdelning 3 där alla andra är... vill dit nu..
Bilder kommer senare.

 
 
Ingen bild

stin@

18 mars 2010 08:30

Nu har jag läst din blogg, visste inte att den fanns. Förstår att det blev tokpirrigt när du fick tid så snabbt!
Men du är en fin tjej så du fixar det här galant! Blir säkert en jobbig tid ett tag när du kommer hem men med så många nära o kära runt dig så går det jättebra!
Ha det så bra du kan nu!!
Bamsekramar!!

 
Cin

Cin

18 mars 2010 10:19

Önskar dig all styrka!! Tänker på dig och hoppas allt går bra!!

http://lovelybitch.blogg.se

 
Ingen bild

Eddan

18 mars 2010 10:27

Hej Älskling
Vi syns snart puss puss
älskar dig

 
Ingen bild

Sandra

18 mars 2010 11:53

Visste inte ens att du bloggade! Vilken överraskning. Vad skönt att du är opererad och klar. Nu kan du bara fokusera dig på att "tillfriskna" så du kan åka hem till din familj. Tänk vad skönt att du slipper oroa dig för operationen nu iallafall, eftersom den kom så hastigt och oplanerat (Alltid nått). Hur länge ska du stanna kvar på sjukhuset? Kram

 
Tuula

Tuula

18 mars 2010 11:58

Massor med styrke-kramar till dig!

http://tuulakunila.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anncha

18 mars 2010 14:40

Hoppas ditt "Pinkeri" kommer igång ..... Nu kan vi bara blicka framåt, det värsta e gjort. Nu får vi njuta av buljong o soppa några dagar/veckor framöver =)
Ses snart. Kraamis från våningen nedanför

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 30 augusti 2014 06:35


Tiden är alldes för knapp just nu. Bloggen hinns inte med. Där emot finns jag på instagram under namnet lorddannys Kommer nog att ta upp bloggandet igen om någon vecka. Svårt att släppa den efter nästan 5 år. ...

Av Mikaela - 3 augusti 2014 21:19

Nora är ju med mormor och Co i Småland och jag ska strax gå i säng. Det känns helt klart tomt här hemma utan Nora. Men åt andra sidan har Loka fått kommit fram ordentligt och verkligen fått egentid med mamma och pappa. Vilket uppskattats av Loka. ...

Av Mikaela - 30 juli 2014 10:25


Men jag jobbar nonstop just nu! Är ledig på söndag för att sen jobba 9 dagar till :-) Så just nu åker jag bara hem och sover känns det som. Vi har lånat in farmor denna vecka för att barnen ska slippa vara på dagis så långa dagar. På fredag e...

Av Mikaela - 20 juli 2014 21:05

Nu är jag och barnen i Väsby. Vi kom redan vid 12 snåret för lite lunch hos mamma/mormor innan vi vid 15 tiden åkte på kalas till Sigge som fyller 6 år på tisdag! OMG!! Våra barn fyller 6 år Joi!! 6 år!! Vart tog åren vägen? :) Det var iaf stojig...

Av Mikaela - 18 juli 2014 20:35

Jag har nu börjat jobba igen efter min semester och jobbade idag bara fm. Så då passade vi på att överraska barnen med att hyra en roddbåt och åka ut på sjön och fiska. Barnen blev jätteglada och vi hade det supermysigt. Vädret höll sig perfekt...

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards