Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 30 oktober 2013

Av Mikaela - 30 oktober 2013 06:27

Fast det nu gått ett par dagar så har varken barnen eller hundarna ställt om sig än.. Barnen vaknar yber tidigt vilket gör dagarna ap långa.. Hundarna tror att dom håller på hungra ihjäl eftersom maten kommer 1timme senare.

Ge oss mat någongång!!

Några mer utställningar har vi inte planerade i år vilket känns lite mysko. Men det gör att jag längtar ännu mer tills nästa år och alla shower!

Nora prickar vidare med sina vattkoppor. Det har inte kommit några fler än dom typ 100 st hon fått ;-) men hon klagar fortfarande på halsont och igår såg jag en koppa på hennes tunga så dom lär ju sitta även nere i halsen på stackarn. Men annars pigg som vanligt. :)
Igår gjorde vi lite maränger men dom hann inte se dagens ljus så länge innan Loka och Nora satte i sig dom :)

Hittade fler jobb att söka igår så nu har jag väldigt många jag hoppas på få höra ifrån! Tänk positivt, tänk positivt...

Nu hinner jag sträcka ut lite till under täcket innan vi drar igång dagen.. <3

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards