Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Mikaela - 8 oktober 2013 20:05

Redan tisdag kväll! Dagarna rusar fram och denna vecka har jag massor med spännande saker framför mig. Men det är så mycket att vi får ta en dag i taget här i bloggen.

Igår var vi över till Tarja på em. Det var verkligen vad jag behövde. Jag hade nämligen sjukt ont i huvudet men trotsade det och åkte över till Tarja. Där bjöds jag på kaffe och macka och vips så mådde jag bättre! Vilken lättnad! Jag hade med mig massor av frukt så till barnen gjorde vi fruktsallad.

Idag har vi bara myst hemma, jag och barnen. Till middag lagade vi tacos och båda barnen åt väldigt bra.

Imorgon ska jag först åka och vaccinera Alice då det är dags för det, sen ska jag även hinna baka bullar har jag tänkt. Sen får jag se om jag får vänta med det tills Eddan kommer hem.. Om allt hinns med får vi se imorgon :)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards