Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Mikaela - 5 oktober 2013 08:52

Ingen sovmorgon här inte :) Nora vaknade vid 6.40 Så då gick jag upp och släppte ut hundarna.. Elton förstod inte alls varför vi var tvugna att vakna vid den tiden. Den valpen är såå skön! Han är inte ens 4 månader och fullt rumsren, inte bitig, lika soft på bortaplan som hemma. Jag bara äääälskar honom. Nu ligger han bredvid mig i sängen och sover. Ska bli intressant och se vad Andrea och Katarina säger om honom på valpträffen idag, för i mina ögon är han riktigt tjusig!
Muffin då.. Mamma kallar henne duracellkaninen :) jag kan nog hålla med.. Haha, hon är överallt och ingenstans, samtidigt! Haha! Även hon har varit duktig och gått ut när hon behövt göra ifrån sig. Det går åt rätt håll med även henne :)

Nu mina kära vänner ska jag nog passa på och hoppa ner i badkaret! Gissar att Nora kommer göra mig sällskap ;)
Sen blir det att åka till valpträffen, kanske hinner med en kaffe hos Emma innan och bulldogvalpgos hos Joi efter innan hemgång!

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards