Bloggen om mitt 'lättare liv', familj och vår stora flytt!

Alla inlägg den 19 oktober 2013

Av Mikaela - 19 oktober 2013 20:29

Phu.. Sitter tungt i soffan efter en full-rulle-dag ;)
Våra barn sover absolut inte längre bara för att det är helg och inte jag heller! Flora väckte mig med sin vanliga skön-sång-skällande 06.15, hon är som en klocka! Morr..

Igår trimmade jag Flora och Elton och idag stod Brolle och Baloo på tur. Men först var vi tvungen att åka och växla lite svenska kronor -norska för imorgon tar Eddan en låååång tur upp till Funäsdalen där han möter upp Vanja med familj för att ta emot Alice som ju varit hos dom på parning!
Nu återstår nio lååånga veckor innan det förhoppningsvis pluppar ner lite valpar ;)

Så imorgon blir jag och barnen ensamma hela dagen så då ska vi baka pepparkakor och sen åka över och fira Towa som fyllt år. Nora var på disco kalas där idag men imorgon får vi också fira henne ;)
Men nu blir det American funniest home video med morötter, gurka å dipp ;)

Presentation


Den 17 mars -10 genomgick jag en GBP operation och har sen dess lyckats gå ner hela 51 kg. Sen dess har vi även gjort en stor flytt ifrån sthlm till dalarna och i jan -12 väntar vi tillökning! Följ oss och vår vardag!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards